Summa sidvisningar

måndag 4 maj 2015

Hos oss!

Just hemkomna från att ha rastat lite barn på cykeln...kanske var mest jag som behövde luft! Gladast är väl katten som fick mat.

Idag hämtade jag redan klockan två och kan konstatera att 8.30-14.00 vore idealet för oss. Då är stressen minimal på morgonen och det är ganska pigga barn på eftermiddagen.
Trots det så har vi mest suttit med var sin "padda"....jag tycker inte det är en sån stor grej. Nu är vi ju inte nån inaktiv familj så därför tycker jag också att det är helt okej som "vilande sysselsättning" eller "barnvakt" om man väljer den. Sen ska det inte missbrukas!

Så skön eftermiddag det blev.
Träningen för dagen är avklarad här nu....nu börjar jag känna lite smått att benen jobbat på ett par månader. Det är inte resultat som kommer efter 2 veckor precis....men uthålligheten är tillbaka.

Nu ska vi strax börja kvällens läggning. Det är smidiga barn att lägga är. Idag finns risk att även mor nattar sig själv.

Nu ska vi hålla liv i denna stackars planta......

Lägg till bildtext

Ett bra Tv godis en måndag hos oss!


Är säkert inte bara hos oss det ser ut så här efter dagis....

Underbara lilla gos-hand.....









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar