Summa sidvisningar

fredag 8 maj 2015

Grattis Fredag!

Så var det Fredag igen...härligt!
Jag har sovit som en stock i natt...tror inte ens jag rört mig ...vakande som jag somnade igår.
Isidor och jag kröp upp under hans täcke i soffan innan vi smög upp och väckte Isolde.

Idag gick det snabbt att få på så kläderna då ÅRETS första skörd skulle ske av våra rabarber. Isidor syntes knappast bakom bladen. Så i eftermiddag vankas det ju så klart rabarberpaj!
Isolde ska fixa!!!

En riktigt kort dag på dagis medans jag ska plugga lite.

Johan ska sluta tidigt idag så han kommer väl lagom till Fredagsfikat!

Helgen är ganska fullspäckad...dansuppvisningar, lite lek/vänner-dejt, kalas för Oliver som idag fyller 17 år!
Inte klokt att denna lille lintott redan är 17 år...minns det som igår.
Min andra son.....en stor gosse på 4,2 kg kom med de vackraste ögon jag sett. Så enkelt barn....en sån där bäbis man nästan skulle kunna glömma i sandlådan för han gjorde inget väsen av sig...till skillnad mot sin minsta bror.....han glömdes aldrig av. Han skrek från det att huvudet tittat ut tills 1,5 års dagen...näst intill konstant. Får svettningar av att bara skriva det.....fy....när jag ser honom som bäbis på bild utan att skrika tänker jag -Då måste han haft feber va?. Men han var sjuk....han var jättesjuk...så det fanns en anledning.Idag är han glad som en lärka....kan känna tacksamhet för det varje dag. Eller att han finns hos oss!
Morgonpyssel...skriva alfabetet! redo som bara den för skolan i höst!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar