Summa sidvisningar

torsdag 14 maj 2015

En kändis på moln!!!!

Misstänker att inte jättemånga tittade på morgonshowen på Barnkanalen i morse...men VI. Som tur var!!!! Idag var nämligen Isoldes självporträtt med där!!!! Vi blev så snopna och Isolde höll på att smälla av här i köket.....när dom sa hennes namn! För ca 4 veckor sedan postade vi ett kuvert till Bollibompa..sen glömde vi av det lite....

Efter frukost cyklade vi alla utom storebror till Boxen...fint väder och då kan barnen vara ute. Vi fick turas om lite. Minst träning för mig. Men har man barnen med sig så blir det som det blir. Dock är vi ju ganska hårda med detta så dom fick inte vara inne...även om det bara var vi!
Dom vet vad som gäller...det är bra!

Kalas middag hos pappa och vips så va klockan halv fem.
Trevlig eftermiddag i solen på deras altan.
Vi bjöds på dansuppvisning efter dansuppvisning. Minns det från min barndom...jag och syrran dansade JÄMT. Jag fick oftast vara bakgrundsdansare....haha!

Nu har vi fixat lite i husvagnen,grillat och det är hockey på TV. Urtrist ju....
Vad jag gör ja?? Inte klokt...men jag räknar läkemedelsberäkning. Nu går det faktiskt riktigt bra. Men som jag slitit...herre min gud! Nu börjar det falla på plats.
Lilla fröken prövar Isidors säng...denna säng har hon inte slitit ut direkt så det blev bra till lillebror!



Mina små MOLN!

Nattning av lillebror...en saga!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar