Summa sidvisningar

tisdag 19 maj 2015

Blogg-Paus

Nu tar jag mig lite Bloggpaus efter att pluggat ett par timmar. Många kaffekoppar har gått åt och jag har varit i kökslådan och letat nåt sött....3 gånger. Hittar inget!!!!

Sitter och väntar lite på åska och blixtrar och  dunder...det hade varit perfekt denna dag. Mysigt när det smattrar på rutorna.

Riktigt pluggväder. Ernst fina ljus står på bordet som jag fick av mina kära svärmor. Det förgyller denna dagen...
Fördelen är att man kan gå i mysbralla och städ-toffs hela dagen,osminkad...bara man inte glömmer att snygga till sig vid hämtning av barn. Det har hänt!

Mycket som ska sitta inför dessa 3 kommande tentor...tack å lov många pluggdagar framför oss. Sista rycker i termin 3...terminen man aldrig glömmer!!!!
I kväll mina vänner så jag att det va dax att bänka oss ...det är ju Eurovisionfestival i sikte....!!!!

Så i kväll tar jag myskväll med lite glass. Tror inte min man delar min lycka.....

Kylen bör fyllas ser jag.
Eftermiddagens "göra"!!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar