Summa sidvisningar

torsdag 7 maj 2015

Jag gjorde det!!!!

Jag vet inte riktigt hur...jag vet bara ATT jag gjorde DET!
Jag satte det praktiska PROVET....MED ett VG i båda momenten (jag fick två moment att hålla ordning på...gud i himmel).

Innan vi fick kliva in till "vår" patient fick både Anna och jag sätta oss på huk. Så där overkligt nervöst att man nästan hade flyktkänsla...på riktigt! Samma känsla som vid uppkörningen på nåt vis,
På nåt vis gick det ju fint....till och med mycket bra. Nu är det inga såna här hemskheter mer under dom 3 terminerna som nu är kvar...tack gud!

Efteråt var det som jag dränerades från all kraft....huvudvärk som bara slog till.

Det va glädjeyra i bilen hem.

Hämtade mina småttingar och vi köpte kardemumma bullar...ÄLSKAR det!
Så det firade vi med framför Tv.
Isolde gav mig en kram och sa -Mamma, du kan ju allting!!!!
Önskar hon hade rätt...men även som 40 åring tror jag min mamma kan ALLT.

Så glad,så lättad,så lycklig....fy fan (ursäkta svärfar) men jag kan inte heja mig i skrift!!!!!
Nu är jag ett steg närmare målet...det börjar ju på riktigt ta på det...det börjar pratas uppsatser nu...det ligger framför oss!
Helt galet att jag tagit mig ända hit...så hääääär långt!

Så nöjd jag är!

Kvällen ja...den har inte varit fylld av så mycket mer än med benen i kors i soffan och en familje-handling på ICA. En liten blixtvisit av Anita och Gabriel.....hinner aldrig ses längre och det är urtrist!
Ingen träning!

Nu ska jag låta detta sjunka in och krypa upp i soffhörnet och vänta på min man som tränar!
I klädd "sköterskekostym" så firade vi med bulle!

Gossen delar med sig av "snorbaciller".....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar