Summa sidvisningar

onsdag 13 maj 2015

Uppförsbacke!!!!!

Att träna efter klockan 18.00 gör jag helst inte...helst inte efter 17. Men så i bland finns ingen möjlighet innan...
Så klockan 19 drog jag på mig mina värstingskor och åkte mot slalombacken. När man står där och fryser och titta uppåt så är det lätt att ångra sig. Nu har jag kört massor av pass i denna backe i säkert 10 års tid....eller mer. Så jag vet att det är effektivt till tusen.
Sen är det bara att börja...idag körde jag ett intervallpass efter en vändas uppvärmning. Ruscher (korta) med inlagd vila. Det är bara att köra...bra musik och sen köra. Jag behöver denna träning...frisk luft och bara köra på.

Idag har jag pluggat hela dagen....en paus för att värma Felix soppa bara. Rätt var det var kom barnen hem med kära mormor som hämtade idag.
Idag försvann tiden bara och jag har nästan fått låsning i skrivfingret att allt skrivande.

Isolde och jag åkte och fixade presenter till morfar som fyllt år. Hon älskar denna ensamtid med mig,....bara kolla skyltfönster....hittar små blommor...en mask...en sten....en tråd....en lapp.....upptäckaren!!!!

Nu är det TV kväll efter att pulsen lagt sig lite...
Skön känsla.....

Ha en fin kväll!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar