Summa sidvisningar

måndag 25 maj 2015

Nystart!

Ny vecka..bjöd oss på regn!
Men man sover gott när det regnar....
Vi vaknade utvilade och pigga allihop och jag är så tacksam för att vi nu håller oss friska. Isidor har haft chans att hämta upp sig ordentligt...och det märks!!!

Dagen för mig består av tenta plugg.....nu är det dax att skräpa till sig. Jag räknar matte kvällstid och fokuserar på dom andra två tentorna dagtid. Det är förbaskat körigt och man känner av stress nu...samtidigt som man nästan lagt ner nu....jag ar som mål att klara 2 av 3 tentor. Alltså att fixa alla 3 är inget jag siktar på denna gång...det känns omöjligt!

I eftermiddag är det dax för ett BVC besök och Isolde ska få sin "6 år spruta"....hon har bestämt sig för att räkna till 3..sen är det över :o))
Isidor ska vägas.....tänk att man som jag kan "önska" en viktuppgång!!!!
Hoppas...hoppas...liiiite upp. Tyvärr tro jag inte det....

Hemmet ser ut som vanligt efter en hel...gräs....sand...disk och tvätt i drivor. Det får jag lägga på "framtid" nu...

Ha en bra dag!!!!
Bjuder på kärleksyra!!!! Helgens brudpar som jag fick äran att fota....så fint par!


Det handlar om att lita på varandra....här testades detta ....haha!

Min favoritbild...jag är inte mycket för det "uppställda"...men det är ju inte jag som bestämmer....men dessa tycker jag visar mycket kärlek!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar