Summa sidvisningar

torsdag 7 maj 2015

Hujedamej!

Fy....fasiken för att sitta här och vänta på att få åka och göra detta Praktiska prov!!!!
Vår grupp på 3 stycken är sist ut av alla stackare som sått där och skakat med Behepan i handen och droppåsar...EKG sladdar och inövade ramsor...."solen lyser på det gröna gräset och och den röda stugan på den svarta jorden". Just nu är allt självklart och egentligen inte direkt svårt...men under press och stress så kan hjärnan spela ett spratt!!!!
Man kan glömma att sprita....man kan glömma id koll....man kan missa dokumentera korrekt!
Fy...som man utsätter sig för saker i livet som är så läskiga.
MEN så nyttigt det ändå är....att få pressa sig lite.....stå på kanten och kasta sig ut. Tror det är viktigt för oss....nödvändigt för att göra en personlig utveckling. Vad det än må vara....möta rädslor!!!!!


Nåväl...det går ju som det går!

Barnen är på dagis...Isidor är förkyld igen. Två veckor sen sist.

Jag ska nu se om jag kan få i mig lite att äta....kaffe blir det i alla fall.

Hoppas du får en bra Torsdag!
I kväll är det Spinning för mig!!!!!!


Nu på Tv...VAD förskolelärare retar sig på hos föräldrar...tänk att det aldrig någonsin kommer debatter om det motsatta....blev så provocerad en dag när en förskolelärare skrev på Facebook att jag undrar lite om vissa inte ens begriper VARFÖR dom är på jobbet.....och kanske det viktigaste jobb som finns....varför glöms det alltid av vilka fantastiska föräldrar det finns....varför ska alltid det bristande föräldraansvaret lyftas!
Vidrig doft......detta gick inte hem hos oss!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar