Summa sidvisningar

tisdag 12 maj 2015

Lång dag och äventyr!

God kväll!
Vilken grå dag...inte vaknat än känns det som.
En lång dag i skolan...föreläsningar på rad om njuren. Det är banne mig tuffare än att jobba...att bara sitta still. Tycker detta är riktigt intressant ...hann knappast svälja för jag blev så inne i allting.
Kloka Mikaela tog en promenad medans vi andra FIKADE. Det var klokt gjort..vi andra tänker mest kaffe på rasterna.
Detta har ju gjort att man blir helt förslappad!

Det blev ingen mer fart på mig idag...nu sitter jag på rumpan bara. Allt det vanliga ingår i livet ändå...tvättar och städat toa. Det får man vara nöjd med.
Träningsfritt för mig och ut vill jag inte gå.

Isolde har fotbollsträning idag och idag kunde Johan följa med...planen var att det skulle vara jag som skulle vara fotbollsmorsa idag.
Isidor och jag höll oss hemma i stället....ganska mysigt bland lite tända ljus.

Storebror har nu "hos oss vecka" ,alltid uppskattat. Nu är det sista rycket i nian....minns själv hur det var. Tänker aldrig i liiiiivet berätta vart jag tillbringade min avslutning någonstans....haha. Mina söner är klokare!!!!

Isidor ser ut att strax somna bredvid mig.
Ska göra kvällsfixet med honom nu. Det är en utmaning då han ska gömma sig...ropa BAJSKORV....inte borsta tänderna...kasta nallar och röja järnet innan läggdax. Ännu värre när pappa Johan ska ta kvälls-fixet.

Storasyster ska övernatta hos mormor idag....det är ett stort äventyr.
I morgon ska hon få vara med i köket på dagis och laga mat...ganska taggad inför detta. Hon har väntat på detta sen hon fyllde 3 år.
Nu är det dax!!!!
idag slog denna ut....kände det till och med på doften så fort jag kom hem!!!!!


Isolde har fått fram en räknebok .....som hon räknar!!!!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar