Summa sidvisningar

onsdag 27 maj 2015

En stor dag!

Idag fick vi väcka den lilla prinsessa här....hon sov gott inlindad i sitt eget hår. Idag är en spännande dag. Det är dax för besök på skolan. Mina stora barn har gått på samma skola alltid...nu är det dax för "byte" av skola och jag har ingen erfarenhet av denna skola. Men detta tror jag blir jättebra och vi är nöjda med detta. Nu bor vi nära så det va nog ganska givet men jag hade ÄNDÅ valt detta om jag skulle få välja. Så nu lämnar min 15 åring  Forsenskolan och dit återvänder vi nog inte fler gånger...lite tack å hej!

I morse åkte sonen till Stockholm så han va jag uppe och vinkade av. Härligt för dom att komma ut lite på äventyr. Att besöka Riksdagen är nog en nyttig erfarenhet....

Nu skiner solen och pluggstugan ska flytta ut idag. Idag får jag inte glömma smörja in mig...sist blev jag röd som en kräfta. Jag är LIVRÄDD för att bränna mig nu mer....så i år ska här smörjas!
Men lite färg på denna bleka kropp skadar inte.

Så kaffe,plugg och sol blir det idag.
Jag klagar inte......
Ha en fin dag!!!!
Frukost i soffan r vardagslyx!


Villervallas "glass" tröja känns mer sommar än något...


Skriver lite innan besök på skolan...bäst å öva sig lite!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar