Summa sidvisningar

söndag 22 juni 2014

Vilken dag!!!

I morgon väntar jobb igen. Johan kväll och jag dag. Vi ses på....onsdag igen! Inte klokt egentligen och vi är glada att inte vårt vanliga liv ser ut så här. Helt ärligt så är just det förbannat trist!!!
Som att driva ett företag ungefär.

Efter lunch åkte vi till Rävafallen, aldrig varit där men vilket ställe!!! Tror jag sa det säkert 10 gånger till Johan..-Gud,så fint!!!!! Eftersom jag älskar att fota så hamnade jag i himmelriket. Måste dit igen med min kamera!!!!
Vi hade med fika och våra små va överlyckliga. Vi hade lätt kunnat vara där en hel dag. Kasta pinnar,plocka (o)mogna blåbär,titta på myror,känna på vattnet,klättra på stenar och rita i sanden.
Sen åkte v vidare mot Baskarp,lika vackert där. Där va det folktomt. Ganska ensamma där idag då det blåste kalla vindar. Det slutade med två nakna barn och en spade ändå. En enkel och mysig utflykt.

Behöver verkligen inte vara nåt stort och dyrt med utflykter. Tror våra barn minns denna dag mer än Lisebergs resan faktiskt!!!

Efter detta så åkte vi vidare till familjen Sjögren/Karlsson . Mycket trevligt och jag hoppas snart vi kan göra om det! Anki är en av mina allra närmaste vänner. Hon är helt fantastisk på alla vis och för mig är hon den perfekta vännen.

En alldeles perfekt midsommarhelg där allt har ingått! Om man skulle få önska något så hade det kunnat vara liiiite varmare bara så man kunde utnyttja kvällarna lite utomhus!

Ny vecka i sikte!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar