Summa sidvisningar

måndag 30 juni 2014

Vår lediga dag!!!

Här har vi nu tagit oss en liten paus. Paus från städ i mitt fall. Johan och jag har ganska olika syn på vad som är smutsigt,rörigt och stökigt. Vi tycker olika där. Blir sällan konflikter kring det längre men jag kan bli lite mörkare i tonen bara ....haha. Jag vill ha helt RENT...då menar jag fria bänkar...fria bord och var sak har sín plats. Johan tycker i sin tur att jag flyttstädar när jag torkar golv.
Han är noggrann med bilen,super pedant. Sen sköljer han frukt betydligt noggrant än mig. Haha

Idag har vi varit på Kyrkans hus. Avslutning idag!!! Det bjöds på pannkakstårta!
För mig är det minst lika roligt då jag får träffa Anki. Bara det kan göra min dag!
Frida,Eddie och Noomi kom också och vi planerar att fota lite barn så fort jag får lite tid över...får jag någonsin mer det tro????
Isolde fick mata Noomi och hon pratar om detta än här hemma och är helt bestämd med att hon nu önskar sig en bäbis i 5 års present. Blir inget med det i detta hus!!!!!!

I morgon är det hennes födelsedag. Idag gick vi och åt lunch med mormor. Hon älskar att äta på restaurang denna gourmand.Hon äter och äter och älskar mat!!!!

Isidor är trött men vill inte sova. Han ligger som ett "kryss" under soffbordet och kanske han somnar där.

Vi förbereder inför kvällens kalas. Vi ska grilla...på nåt sätt...i regn!

Ska bli mysigt och Isolde längtar. Timmarna kryper iväg.
Store sonen har precis lyft mot Spanien, underbart för honom. Skönt att lämna detta regn. Skulle med lätthet kunna panikbeställa en resa nu. Nu vet jag att den ska betalas också så där "skiter" det sig direkt !

Nu ska vi strax åka och handla lite!

Lilla stumpan i morgon fyller du 5 år!

Isolde är foto proffs och tyckte jag va "inte så fin" med så många streck i panna....haha!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar