Summa sidvisningar

fredag 6 juni 2014

Vilken kalasdag!!!!

Vilken rolig dag vi haft!
Just nu sitter jag med en trött prinsessa vid min sida. Tacokvällen måste snart starta om prinsessan ska orka hålla i.

Vi har precis varit på Riddarkalas hos Aron ute på Stengärde. Fantastiska Lisa och Petter hade ordnat sånt härligt kalas. Massor av barn,syskon och föräldrar!
Det va olika banor och olika saker att få träna på...kasta hästsko, skjuta pil och rida häst. Grillade korv och åt glass.
Vilket vackert ställe!!!

Innan dess så har det varit en heldag på Brännbollstuneringen. Även där grillade vi och hejade på alla dessa kämpar. Varken Johan eller jag va med i nåt lag .Idag var vi bara publik.

Så idag har vi verkligen haft en bra dag.
Måste blivit drabbad av nån allergi...det kliar så i mina ögon så jag tror jag blir galen snart!

Nu ska jag börja göra min lille son redo för sängen. En intensiv dag för både vuxen och barn!!!

Vi fortsätter vårt nationaldagsfirande med Tacokväll och film+ godis!
Alldeles lagom....
Fina Lisa och Aron som fyller 5 år!!!





Prinsess-vinken satt som en smäck!!!!

Koncentration....




Lycka!!!




En grillstuga på gården...jo,jag tackar ja.....häftigt!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar