Summa sidvisningar

måndag 23 juni 2014

Skit och pannkaka!

Nu är jag hemma efter en lång arbetsdag. Så fort dagarna går på detta ställe. Helt plötsligt var klockan 13.00...och ingen lunch!

På vägen hem hamnade jag så klart bakom både traktorer och Epatraktorer...jag som kunde gå lite tidigare. Blev inte mycket tidigare jag hämtade ändå.

Idag fick jag ett tenta svar...KLARADE den! Dock är jag så där lööööjligt besviken för ett G..jag ville ha och siktade mot ett VG. Uppriktigts sagt så va det konstigt med bara ett G. Fasiken!!!!!! Men nu ska jag inte känna så...jag är nöjd...men jag är ändå besviken på mig själv. Det va dåligt gjort av mig. Det kändes lite som min "kurs"... Anatomi/fysiologitentan blir jag ÖVERLYCKLIG om jag ens klarade. Då är G värt ALLT! Tyvärr kan det nog vara så att det inte en blir ett G där. Avskyr känslan av att vara misslyckad!

Nåväl,nu är det som det är och jag presterade inte bättre än då.

Vi tar det så där måndags lugnt. Min käre make fick väcka Isidor kl 8.30 idag...han älskar att sova!

Inga planer mer för denna dag...den är ju snart slut känns det som.

Hörde på radio att det bara skilde en grad mellan julafton och midsommar,det är ju helt galet ju! Haha



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar