Summa sidvisningar

onsdag 11 juni 2014

Bröllopsdag!

11 Juni kl 15.00 gifte vi oss i Tidaholms kyrka. Det va känslor "all over the Place" om man säger så. Johan grät så han ser helt förstörd ut på varje bild. Gospelkören sjöng så fint så vi ulkade av gråt . Vilken dag...en fantastisk sådan!!!
Den dagen var helt perfekt!

Några dagar innan bröllopet så provade jag min klänning som helst plötsligt stramade lite över brösten och vi blev lite förbryllade Johans mamma och jag.....haha. Det vi inte visste då var att i min mage växte ett liv...en Isidor som sen ca 9 månader efter på Alla hjärtans dags så dagens ljus. Lite häftigt!!!!

Nu har vi varit gifta i 3 år...utan några större kriser....
Han är min dröm man och alla som känner mig i verkliga livet har nog aldrig sett mig lyckligare!!!
Han får mig le,skratta och jag kan bli galen av kärlek till honom.
Han är lugn och trygg och ordningsam. Exakt det jag behöver. Sen att han är snygg som få gör mig inget alls....

Han är inte bara min man utan min allra bästa vän. Under åren har han stöttat mig och tror alltid på mig.

Älskar Dig för evigt!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar