Summa sidvisningar

onsdag 18 juni 2014

Mitt i veckan!!!

God förmiddag!
Jag ska snart åka mot Skövde och min arbetsplats. Kan tycka det är ren avkoppling att köra bil dit. Lite bra musik och roligt på radio. Jag jobbar med otroligt roliga människor på Förlossningen...igår skrattade jag så jag tror dom stackars föräldraparen uppfattade mig som rödgråten. Det är en härlig arbetsplats som jag trivs förträffligt på. Tyvärr får jag bara vara där så länge jag inte ÄR sjuksköterska. Det betyder ju två somrar till.

Jag vaknade upp med lite huvudvärk och lite magont i dag. Huvudet har hämtat sig men magen mår sådär...kan det va magkatarr tro???? Det bränner i mellangärdet...

Fick en chock i morse då min chef ringde och berättade att jag bara hade 6 semesterdagar att plocka ut. Trodde det va 17...därför kunde jag ju vara ledig X antal veckor. Blir inte mycket pengar det!!!!!Nu får vi planera om hela sommaren och jag får försöka jobba i stället och plocka några veckor i slutet...då har dock Johan börjat jobba. Nu hade vi inte planerat mycket alls denna sommar men...Så jag får nog snällt bara finna mig i detta.Vi hade planerat Varberg med ett gäng men just nu vet jag inte....Johan klarar sig väl själv ett par dagar där. Men lite trist!!!
Men V. 32-34 ska jag BOKA mig ledig!!! Orka inte ens heta upp mig....eller oroa mig. Det får vara så denna sommar!

Nu har jag förberett dagen för barnvakterna...kylväskan framme för kvällens grillfest på dagis!

Jag är hemma sent och får dyka i säng!

Hoppas solen stannar över midsommar nu! Vore så skönt....eftersom VI är lediga!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar