Summa sidvisningar

torsdag 12 juni 2014

Mitt sommarlov!!!

Idag blev det fart på oss här.
Vi fick sovmorgon till 8.00!

Igår när jag kom hem hade min käre make fixat räkmackor här och 3 fina rosor stod på bordet. Vi firade vår bröllopsdag vid 22.45. Inte optimalt för en kvällstrött mor, men så mysigt!!!!!

Nu har vi varit på skolavslutning och som vanligt får jag tårar i ögonen när "den blomster tid nu kommer" ska sjungas. Dessa fina ungdomar...så väl värda ett långt sommarlov!!!! En av mina söner slutade 9:an och då åker dom balvagn och idag va dom väldigt snyggt utklädda. Han hade mina rosa löpartights på sig och min blåa tröja!!!!
Tyvärr missar jag att se han uppklädd i kostym i kväll då han ska på bal!!! Jag fick välja lite...antingen se dagens avslutning eller balen. Ska skicka iväg Johan med kameran i kväll!!!!

Dags för oss att fixa lite lunch innan jag rullar mot KSS för jobbkväll!



Sonen i mina löpartights och blå tröja!!!


Mormor och Isidor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar