Summa sidvisningar

torsdag 5 juni 2014

Jordgubbar och efterlängtade barn!

God kväll! Nu sover dom små barnen på övervåningen. Höll dom uppe lite längre för att umgås lite. Idag på väg hem från jobbet så bröt jag ihop...eller jag grät....jag möter många olika människor med många olika öden. Jag stål sätter mig och håller god min.... men sen ibland är jag oproffsig eller kanske mer mänsklig egentligen. Ringde Johan på vägen hem och grät en skvätt!
Livet är förbannat orättvist och det går inte skydda sig från det...

Hämtade upp dom små och kramades lääääänge...

Vi väntade in Johan och åkte för att köpa present,skor till mig och helg handla all mat.

Sen va lixom kvällen slut!!!!

Jag skulle tränat men hamnade framför Tv med fötterna i högläge med en stor tallrik jordgubbar och glass i stället! Jag tog fredag idag....ledig i morgon!!!

Ingen träning...tror min mil efter dagens arbetspass räckte.

Idag är det student för många...tittade ut idag när jag smörade "födelesedags-mackor" och då öste regnet ner. Alla dessa fina vita klänningar och förväntningar och firandet....men sen sprack det ju upp och blev en fin kväll!

I morgon ska vi titta på Energys Brännbollstunering. Alltid roligt! Vet inte hur vår nationaldag firas annars. Vi ska dock på Riddar-kalas på eftermiddagen.

Helgen består av jobb och jag kan summera veckans arbete till över 60 timmar!!!!

Nu ska jag njuta av denna lediga kväll med altandörren på vid gavel och ett nystädat hem!!!!
Min man gör mig nog snart sällskap efter sin träning. Tur att nån håller i sin träning här...haha!
Jädrans va gott här i min soffa!!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar