Summa sidvisningar

söndag 15 juni 2014

Sol,glass och kompislek!

Nu sover gossen där uppe helt utslagen av överdrivet mycket sol och bad denna dag.
Isolde har kompisen Sanna här, vår granne. Hon är gymnast och har hängt mer upp och ner än varit i rätt läge på armar och ben. Vilken kroppskontroll! Vårt lilla hemmagym som är byggt ute klättrade hon i som hon inte gjort annat. Jag blundade och bad en bön i stillhet.

Idag åkte vi till Hjo för bad. Fantastiska Hjo så fint det är. Blev en alldeles lagom dag där...men lite mycket sol på mina axlar känner jag. Barnen smörjade jag in så noga och mitt ansikte men glömde axlar.

Att åka iväg för att bada med två små barn kan vara en utmaning. Men det gick bra...dom vill vara i olika bassänger men idag va Isidor inte så badsugen. Så det gick fint!!!! Dock uppskattar jag en vuxen till när man är iväg så här. Det underlättar med 2 ögon till.
Vi avslutade med glass på Moster Elins glassfik. Dyrt så jag höll på att drutta baklänges...108kr för två små glassar. Inte värt det tycker jag egentligen. Idag var det mer själva grejen...

Sen har det lekts här...hoppat studsmatta,klättrar,hjulat,cyklat och nu varvar vi ner i soffan.

Jag ska ladda upp för slalombacken!!!! Idag blir det ordentligt träningspass!!!!
Härligt och efterlängtat!!!

Känns som jag totalt har slappat ihop..men känslan av just det får inte stanna för länge. Så nu tar jag mig i kragen och trotsar tröttheten och slapphet. Nu blir det träning må,ti,on och to.




Isidors puffar är så enorma att armarna står rakt ut...



 
Posering pågår....haha!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar