Summa sidvisningar

lördag 28 juni 2014

Kalas dag!

Regnig kväll hos oss, eller regn hela dagen. Vi fick det lite lugnt nu i kväll på jobbet så jag kunde smita lite tidigare. Nu har inte hela dagens sett ut sån direkt på denna avdelning....men nu i kväll!
Skönt att komma hem 20.30 i stället för 22.45.

I morse va det kalasförberedelser som gällde...klänning på,håret fixas,ballonger,vimplar och dukning. Sen är det ju denna väääääntan på att "det ska börja"!
Klockan 10.00 kom 10 stycken ur gulliga tjejer hit i fin klänningar och flätor. Alla dagistjejer va bjudna, det va Isoldes önskan. Men eftersom vi har ett gäng till som inte kom idag ska vi bjuda in till ett barnkalas till här i sommar.
Vi dansade ,fikade och hade fiskdamm...ett och annat plåster fick vi ta fram och några tårar fick vi torka. Mitt knä fylldes av både småtjejer och  liten Isidor som tyckte det va bedrövligt att nån ens tittade mot hans bil.

Sen va det inte många minuter till godo för mig innan jag fick dra mot jobbet!!!!

Det var vår Lördag det!

Nu Tv en stund innan jag bör komma i säng!!!






DISCO så klart!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar