Summa sidvisningar

tisdag 3 juni 2014

God Tisdag!

God morgon!
Jag sov vi till kl 8.00. Välbehövligt då jag jobbade till 22 igår och inte va hemma förrän kl 22.40.
En ganska lagom arbets-kväll igår....man kan väl säga att det föds MYCKET barn!!!


Jag har så ont i mina fötter efter ett pass,jag är ovan vid att vara i rörelse heeeeela tiden. Min pluggkropp är i chock och mina fötter ömmar och benen värker. Tror vi går 1 mil per pass ibland.

Nu sitter vi i soffan och tittar på Tv. Isidor är nybadad och frisyren är på plats igen.
Min man och jag kommunicerar via SMS för tillfället...en snabb puss i hallen igår innan han va tvungen att sova då han jobbar tiiiidig morgon i Borås.
Ovan vid detta...vi är vana att ha massor av tid tillsammans....vi är bortskämda!


Jag ska jobba i kväll igen och har nån form av mastodont vecka....dom har lixom lagt nivån för mig. Haha.

Snart dagis lämning.....

Vädret ja, det ser väl inte strålande ut. Men jag kan tycka om nån sån här dag i bland. Då kan man göra som vi gör nu...krypa upp i soffan och bara vara....lite kaffe snart igen!!!

Gårdagens SMS löd så här.....Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar