Summa sidvisningar

söndag 1 juni 2014

1 Juni...

Första sommarmånaden är här. För mig betyder det heltidsjobb och väldigt lite ledigt. Jag har semester från v28-35...det ni???? Låter lyxigt och fattigt det. Vi får se om jag kanske kan gå in och jobba lite innan skolstart.
Dock har jag hamnat i detta med att åka och jobba,...vadå...man är ju ledig när man är ledig!!!! När man pluggar finns INGEN ledighet...då är man jagad !

Just nu sitter jag i solen på altanen...Isidor badar redan i bäbisbaljan. Bättre än badkaret denna soliga morgon.
Isolde önskar och vill så gärna ha en stor pool. Hon har sett grannens här nu. Jag vill också ha. Tycker det är smidigt att inte alltid behöva åka 2,5 mil för att bada. När man är 5 år och 2 år så behövs ju bara en pool att leka i.
Vi får se om vi på åt vis kan övertygad "han som bestämmer också....haha.

Min frukost ska sjunka ner i magen bara sen ska jag utomhus träna. Ska gå inne på KSS många timmar och behöver verkligen vara ute så mycket som går denna morgon och förmiddag. Konditionsträning står på dagens agenda!!! Betyder intervaller och slalombacken....

Önskar DIG en fin Söndag och hoppas solen lyser på dig!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar