Summa sidvisningar

måndag 16 juni 2014

Ny vecka,nya tag!

En regnig måndag vaknade vi upp till kl 8.00. Tack snälla barn! Tycker det kan få ner tempot lite med nån sån här grå dag....man kan lixom göra ingenting. Johan och jag somnade i var sin soffa igår och vakande upp kl 02.15 här nere med Tv på och lampor tända.
Nu är vi pigga och utsövda och redo för ny vecka.

Jag tog mig 8 vändor i slalombacken igår, inte hela backen från parkeringen,endast i branten. Jobbigt,svettigt och blodsmak!

Idag startade jag med ett besök på vårt fina gym. Armar och axlar och squats så klart. Ingår i all min träning nu mer även lite hopprep. Tycker det är effektivt.

Sitter i soffan med en koja under mina ben...det byggs kojor med filtar och kuddar. Ser ut som ett slagfält här.
Vi ska hämta ut ett paket från Me&i nu. Även om jag inte säljer längre så brukar jag beställa lite,denna gång på REA.

Sen ska jag på möte och börjar lite senare idag. Jobbkväll!!!!
Armar och axlar tränades denna morgon!

Träning utomhus just nu är ljuvligt...i alla fall igår. I regn går jag gärna in!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar