Summa sidvisningar

söndag 22 juni 2014

Effektiv träning!!!

Sitter med en stor kopp kaffe och hör två små barn lekandes...den ena med traktorer och den andra sköter sin bäbis med varsam hand. Samma hem,samma föräldrar men ändå så olika. Den ena är tjejig och den andre pojkig! Det sägs att det inte är från våra gener...men det tror jag ändå.

Själv har jag precis tränat. 4 dagar har jag fått till denna vecka. Det får jag vara nöjd med! Nu spelar det ingen som helst roll hur många gånger i veckan man tränar...du kan vara på gymmet 7 dagar i veckan men ändå inte vara speciellt effektiv. Man kan träna två dagar och göra det otroligt effektivt. Brukar tänka så...när jag väl tränar då TRÄNAR jag. Därför upplevs jag som otroligt osocial och dryg i den miljön...haha! Men jag har inte tid att vara speciellt social just nu när jag tränar.....

Igår kollade vi en bra film på kvällen. i perioder plöjer vi massor av filmer. Oftast sommartid vilket är lite konstigt. Men just nu är det inga behagliga kvällar att sitta ute i.

Vi har blivit bjudna till vänner idag...ska försöka göra ett besök hos dom.
Men först ska vi åka på en utflykt till Rävafallen på Hökensås.
Aldrig varit där men det ska vara otroligt vackert!
Lagom Söndagsutflykt.

NU....STÄDNING!!!!
Jag och min man!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar