Summa sidvisningar

torsdag 12 juni 2014

Varva ner!

Satt mig i soffan här nu och försöker varva ner. Inte enkelt efter ett arbetspass. Det är skitsvårt när man kommer hem.

I morgon ska jag hoppa upp igen ...05.20! Hur kan man ens få jobba så här...14-22 och sen 7-16??? Borde förbjudas!!!!
Sen har jag en ledig helg. Så skönt!
Isolde ska åka till farmor och farfar på Lördag. Det blir jag och Isidor här hemma. Får se vad vi kan hitta på. Eller inte hitta på nåt alls utan bara ta dagen lite som den kommer.
Jag är så trött att jag nog helst är hemma.

Dags att fixa i ordning lite inför morgondagen...kläder ska läggas fram och allt ska vara i ordning! Annars har jag ingen koll....

I morgonkväll blir det Fredags mys hos oss. Ser fram mot det....kanske ska ta nåt annat än tacos!

Nu håller jag inte ögonen öppna längre!
God natt!
Arbetspasset är slut....mot bilen och HEM!!!!!
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar