Summa sidvisningar

lördag 14 juni 2014

Äntligen helg!

Tycker oftast inte att veckan är e transportsträcka till helg...men ibland. Haha.
Nu är det ledig helg och herregud så skönt. Isolde åkte tiiiidigt med Johan i morse på semester till farmor och farfar. Hon va i extas inför detta! Roligt för henne men hon är hemma i kväll igen.
Det betyder att Isidor och jag har en egen dag. Han sov till 7.30 idag det gör denna mor löjligt tacksam!

Nu har vi bytt sängkläder i alla sängar och tvättar för fullt. Sen kröp vi upp i soffan och åt frukost. Halva frukosten är nu intrampad i vår soffa. Tur jag varit förståndig och inte tjatat mig till en ny soffa under dessa år. Vår bruna tygsoffa som är sliten får vara ett tag till.

Inga planer alls för denna dag. Vi ska fixa och ordna lite här hemma. Sen tar vi nog en promenad till stan...en omväg idag så mor får lite motion!

Måste köpa lite nya blommor till altanen!

Sen tror jag bestämt att vi breder ut en filt på gräset och tar fram bilar, böcker och traktorer....en sån dag sikta i på!!!

Ha en fin Lördag!!!!!
Det va två mackor ja....en hann gossen ta innan kameran va framme!

Älskade lilla ungen min!!!!!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar