Summa sidvisningar

lördag 21 juni 2014

Livet är upp och ner...

Som rubriken lyder kan man väl konstatera att visst är det så. Hela livet är upp och ner...toppar och dalar och sen håller man sig på raksträckan igen.  Idag är det mer Isolde som har varit mer ner än upp i våra ringar här ute, även pappan i huset har hängt upp och ner.

Vi har haft en sån där skön dag. Ätit gott och sen la vi oss i soffan och tittade på "Sune",hur mysigt som helst ju. Jag somnade till en stund...det hoppas jag att jag ha igen nu i kväll.

Midsommartårtan smakade utmärkt. Köpte lite "tårtgrejer" på PANDURO igår. Så nu kan jag nog få till nån tårta till det stundande 5 års kalaset!!

Såna här dagar är så sköna. Inga krav och inga måsten. Bara vara tillsammans...dock blir man helt försoffad. Jag känner av dagens träning i axlarna så det påminner mig om att jag inte bara slappat!!!!!!

Nu sover våra småttingar och vi har nu satt oss i soffan och tittar på "Sommarkrysset". Lagom kväll hos oss!!!!

Ska nog snart duka fram lite kex och ost.

Min snygge man sitter här och letar klockor....kan vara sååå snyggt men otroligt opraktiskt för mig då jag inte kan ha klocka när jag jobbar, inte när vi övar i skolan och inte när jag tränar. Blir inte mycket använt alltså!






Fina Oliver!!!







2 kommentarer:

  1. Alltså vilken snygg son du har! Du kan va stolt som fått så vackra barn! kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack! Visst är han...underbar!

      Radera