Summa sidvisningar

onsdag 18 juni 2014

Kärlekslivet blomstrar!

Kan väl konstatera att kärlekslivet är det inget fel på bland våra fertila invånare! Fantastiskt så många barn som ser dagens ljus....får ibland frågan av födande kvinnor OM jag har några barn. När jag ger dom svaret om antalet jag har så blir det snopna miner. VEEEEM föder 5 barn...veeeem utsätter sig för detta så måååånga gånger. Det är ju underbart att föda barn...men det tyckte jag inte med nr 1,2,3 heller...men sen. Haha.
Men suget eter fler barn finns inte alls längre. Det har jag inte även om det är döööö mysigt! Men nu får dom yngre förmågorna ta över barnafödandet. Skulle nog orka  och kroppen också....det tror jag nog. MEEEEN tiden efter....jag blir så "nedstämd" och mår riktigt uselt och vakna nätter får mig att rysa ner i tårna. DEEEET skulle jag inte orka!!!!

Mina fötter är så svullna så doms er ut som stockar. Lagt upp dom i högläge nu!!

Ska nu förbereda lite inför i morgon...matlåda finns i kylen,kaffebryggaren är laddad. Sen ska fru i huset bara vakna också.

Tre dagar har jag sen ledigt. Ska bli skönt!

Får se vad vi hittar på...vi har några olika alternativ! Det hänger på vädret mycket känner vi!






Overkligt att hon snart är 5 år!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar