Summa sidvisningar

tisdag 10 juni 2014

Premiär dopp och fotboll!!!!

Vilken skön dag!
En ledig dag så här mitt i veckan är ju oslagbart. Känns som dagtidsjobb inte bara har fördelar. Gillar att vara ledig en vardag så här mitt i veckan...en fördel idag när vi efter frukost på altanen åkte till Havsjön. Alldeles stilla...vi och en skolklass. Jag satte ner rumpestumpen på filten och kunde ha full uppsikt. Som den tant jag är så gillar jag ensamhet och stillhet ibland. Efter 30 minuter började jag skruva på mig och undra om det inte kommer NÅN jag känner...nån hörde mig för fina Linda och Erica dök upp med sina barn! Perfekt sällskap!!!
Så där satt vi hela dagen och drack kaffe,blåste puffar,letade hinkar åt kex och hade det skönt!
Sen åkte vi direkt till Turbinhusön och tog en glass med mormor.....så fint där. Glömmer tyvärr bort att det finns ibland.

Isolde och mormor gick till lekparken och Isidor och jag åkte hem. Han behövde vila lite efter denna intensiva baddag...lille skrutten!!!!

I kväll va det fotboll för Isolde i värmen efter det så va det mina 45 minuters träningstid. Tillbringa den i boxen och körde en Wod där både hopprep,marklyft och ringdips ingick!!!! Gräsligt svettigt men ack så skönt!!!!!
I morgon blir det backträning och intervaller 60m på raksträcka.

Blir finemang det!

Nu har jag färgat min utväxt (heeemskt att vara fuskblond och inte ha tid ) .  Bör bli mörk men det funkar tyvärr inte...vänjer mig inte vid det alls..

I morgon är det 11 Juni=Bröllopsdag!
Tyvärr inte mycket vi kan fira...men lite!
Isolde & Alma...premiärdopp!!!!!




Idag har jag lekt lite med en väldigt grå...lite trist bild från idag i Havssjön. I bland kan man trolla.....haha!!!!

2 kommentarer:

  1. Jösses vilka bilder!! Åhh vill ha en likadan dag imorrn helst! ! Underbart !! Kram på er

    SvaraRadera
  2. Tack söta du!!! Får vi göra om....

    SvaraRadera