Summa sidvisningar

fredag 7 november 2014

Bajs,bad och trötta armar!

En sån trevlig rubrik jag bjuder på denna fredag!
Idag gosade jag kisse bland bokläsandet här och känner doften...lille Tristan har lång päls och gissa vad som satt där bak. Ringer min mamma som fick komma...då hade jagat honom med våtservett i en kvart innan. Vi fick göra en snygg "rumphårsklippnig"....sen va allt frid och fröjd. Ett litet bad fick han oxå.

Hämtade tidigt idag och vi åkte direkt till badhuset. Så mysigt och så fint dom gjort. Vi testade bubbelpoolen och tropisk dusch. Den där bubbelpoolen hade jag lät kunnat sitta en stund till. Min kära mor var med också...trevligt!

Träningen för denna dag blev först en wod med ,rodd, ringdips,hopprep och axelpressar...sen mage...mängder av set och avslutade med en mix av rörlighet och axelträning. Att träna just rörlighet känns som vi över lag är dåliga på. Nu börjar man se vikten av det i ALL träning och man är mer medveten om det idag. Jag prioriterar det ganska mycket för jag känner att man får lite mer ut av det andra...men det är väl olika.

Nu ska vi ha VM...=VRÅL Mys.

Det betyder tacos som vi nu ska fixa till tillsammans. Isolde är ansvarig för gurkan...Isidor dukar och jag fixar resten. perfekt uppdelning!!!!

Johan är ute på galej, så det kommer bli tjejmys. Om nu inte storebror får för sig att vara hemma med oss...inte troligt!

I morgon ULLARED!!!!
Även en 15 åring med lite attityd smälter i detta ögonblick!!!!

Sötnöt Tristan och jag i ny hårfärg...lite rött!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar