Summa sidvisningar

onsdag 26 november 2014

Hur har du det mitt i veckan!?

Vet knappast vilken dag det är...fick tänka till! Men nu är det redan "mitt i veckan". Vi har en lång dag i skolan...kommer hem framåt kvällen.
Vid detta laget brukar stjärnan lysa i mina fönster...men i år blir det inte så. I år hänger det nog på "håret" framåt söndag. Men det är ju inte förrän då det behövs heller. Eftersom jag vill ha ner ALLT på Nyårsdagen så gör det ju inget att vi drar lite på det i år.

Igår kväll blev jag sittandes och göra tavlor...jag hamnade i den där känslan som infinner sig ibland. Nu är alla beställda tavlor gjorda. Nu går det inte beställa fler....
Gjorde några till mig själv också....

Igår sken solen det gör det INTE idag!!!!

Det blev en grå november måste jag säga!

Nu ska jag dra mot skolan,får inte glömma ANNA...
I skolan har vi u två spända magar i vädret. Så mysigt att få se dessa magar växa ,vecka för vecka! Dom är tappra och en av dom tänker försöka fortsätta studierna ändå. Så mysigt..i en av magarna ligger en flicka som kommer få en ung och mycket klok mamma....även om man inte planerar ett barn så brukar det bli alldeles perfekt sen.
I morgon födde jag mitt första barn endast 19 år gammal.....det var mycket för mig att bevisa. Men det gick bra....det har blivit en fin man idag...en klok man med de bästa värderingar man kan tänka sig!
Jag är stol över honom!

Min stora tjej har börjat läsa....bokstav för bokstav och så sätter hon ihop det till ord och blir förvånad och överlycklig!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar