Summa sidvisningar

torsdag 20 november 2014

God morgon!!!

Här om dagen läckte hela min matlåda ut i en påse i min väska och påsen var trasig...nu har hälften av mina papper blivit förstörda så min morgon går åt till att skriva ut allt igen.

Tristan är som vår hund...han går "fot" hela tiden och har fått sig nån skridskofärd på köksgolvet när vi missad den lilla bollen. Nu ligger han i mitt knä...mysigt!!! Han är ju ljuvlig...!

Känner mig pigg och glad denna morgon. Sovit gott på Johans special kudde....ingen värk i leder,bara träningsvärk i axlar..Det står jag ut med.Allt på topp helt enkelt!

Ska strax åka till skolan...bakterier igen...snart magbakterier...dom börjar härja snart. Värsta som finns!!!!!

Närmar sig helg. Vi ska baka och baka....till och med Johan ska vara delaktig!!!! Kanske nån av stora sönerna också vill vara med i år...nu börjar dom bli så stora att sånt blir roligt igen!!!

Ha en fin torsdag!!!!
                                                                 Den bästa "femman"!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar