Summa sidvisningar

måndag 10 november 2014

Kreativiteten flödar...

Hoppas ni haft en bra start på denna veckan!

Efter att jag hämtade upp dom små gick vi och fika ihop med Isoldes "bästis" Nova och hennes mamma. Så mysigt att bara spontant bestämma en träff,utan planering. Hon är enkel och okomplicerad och min frisör...grym sådan som nu sist gjorde mitt hår mörkare och fattar precis vad jag menar!
Dom va med här efter och tittade på Tristan...så nu finns det nog en sådan på önskelistan dr.

Dansuppvisning idag....så duktiga småttingar. Så roligt att se vad dom lärt sig!!!!

Förra året sålde jag lite av mina tavlor. Jag hamnar alltid i kreativitet denna tid på året. Tiden tar jag från annat som är tråkigt...typ tvätt.
Även i år har man chans att köpa dom. Gjort en hel del nu...
Man kan köpa dom med ram eller utan ram.
Sista dagen att beställa 27 november. Perfekt julklapp med roliga tavlor....
Här kommer mängder av olika texter...maila mig på sofialenneer@hotmail.com


Över vår säng...150 kr per tavla,perfekt julklapp då ingår vit ram . 















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar