Summa sidvisningar

måndag 10 november 2014

Greppar ny vecka!

Sitter med dagens andra kopp kaffe och pluggar och lyssnar på ""Malou efter 10". Intressanta gäster har hon tycker jag.

Jag försöker ta mig igenom en engelsk artikel....att försöka hålla ihop det när man inte superbäst på engelska är svårt. Får översätta lite här och där.

Det är så grått...grått...grått ute. Men precis som kön i Ullared...."Gilla läget". Vi klagar inte över saker vi inte kan påverka, finns inte ens en mening med det. Detta har jag präntat in i mina barn och hoppas dom har med sig det.

DÅ tänder man massor av ljus,doftljus gärna. Helt plötsligt blir det mysigt.

Klockan 14.45 läggs "arbetet" ner här idag!

Ny vecka....här blir det veterinärbesök, dansuppvisning, utveckligssamtal och lite träning här och där.

Jag har värk i kroppen....jag knaprar värktabletter.....

Ha en fin måndag!!!!
Hittade dessa två på badrumsgolvet. Ha får mycket kärlek denna katt!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar