Summa sidvisningar

lördag 15 november 2014

Godmorgon!!!

Idag låg både jag och Johan i kuddhörnan som vi har här med bara  Isidor ...vid halv sju!
Ganska mysigt när man är båda och bara ett barn. Inte direkt vanligt....tycker det är svårt att få till "egen" tid med ett barn. För dom stora passar det sällan och när det gäller dom små så vill dom ofta vara tillsammans ändå. Men vi försöker då och då....

Nu är dock alla igång här,även snart 15 åringen som ska åka med sin pappa och kolla et gymnasieprogram.

Vi ska åka på julmarknad strax i Sägneneas Hus, aldrig varit där. Ska vara magiskt!!!!

Jag har träningsvärk i hela överkroppen och en gräslig reumatisk värk i fötterna. Nu endast där...jag har heeelt glömt av smärtan och denna trötthet som följer med. Man blir nästan utslagen....
Men alvedon hjälper än tack å lov...och varma tofflor på fötterna!!!!

NU ska jag föröka fixa till även mig.
Johan tränar så vi ska försöka vara någolunda redo tills han kommer hem!!!!!

Ha en skön Lördag!!!!
EN blandat morgon med sur-min och kärlek!!!!!  Lite så livet är.....






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar