Summa sidvisningar

lördag 1 november 2014

Spöken och "Bockarna Bruse"!

Nu väntar vi på "Så mycket bättre". Tycker det är lagom bra en lördag kväll. Inte så jag tycker det är det bästa på Tv just nu men.

Idag har vi bakat spökbakelser, det kräver lite tålamod med två små barn. Det kräver egentligen en utsövd mor också för bästa resultat....idag gick det ändå bra. Pappan i huset fick vara ute och greja med bilden under tiden. Han står inte ut bland kladd den stackars människan så honom skonar vi när vi drar igång sånt här.

Sen behövde vi piggna till så vi drog upp på berget och lekte lite medans Johan körde intervaller. Bockarna bruse lekte vi och  många tittade stort på oss under vår skön sång!!!!!

I kväll hade Isolde och jag SPA...som vi skrubbat, filat och packat in hår .....nu är vi både lena och rena!!!!

Vi har laddat upp med massor av godis.....mysigt!

Nu blir det Tv mys innan jag ska sova. JAG har morgonen .....i morgon. Gud,hjälpe mig låt barnet sova till 06.00 i alla fall! Shiiit känner mig nästan nervös...jag är så förbaskat trött på morgonen!!! Kan man kanske "muta" mannen min...:o))))))))

Ha en trevlig kväll!

Som hon grejar denna lilla tjej....


Våra söta små spöken!!!!


Pussel är hennes grej just nu!!!!



                                                                     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar