Summa sidvisningar

söndag 16 november 2014

Dagens rädsla....

Nu laddar vi inför en ny vecka!!!!
För mig betyder det att jag ensam roddar vid rodret denna vecka. Johan åker på kurs till Stockholm i natt. Han  åker  vid halv fyra...Jippi!!!!
Må inte lillebror vakna då...inget får gå fel...inte ens tappa en strumpa...inte en fjärt...inget får gå fel.
Att vara ensam med barn tycker jag inte är nån stor grej...sånt jag är van vid. Varit ensam med 3 pojkar ,den minste 1 år i massor av år. Men trist att han är borta!

Idag har vi grejat med allt möjligt här.
När Isolde var i väg och lekte åkte jag upp i skogen och skulle leta mossa...hittade en liiiiiiten mingran också. Såååå rädd jag va...inte för att nån skulle ropa "VAAAD gör du"...nä,mer att nån skulle ta kort på mig smygandes med sekatör i skogen med lera upp på vaden...att jag skulle ligga ute som "tjuven" på  Fb. Tänk att det är bekymmer "2014". Men vad jag kan se finns ingen sån bild.....
Tog mig en rask promenad också....alldeles ensam....såååå skönt!!!!!

Inte för att jag "adventar" redan...men lite mossa finns väl året runt eller. haha

Badat barn och då behövs egentligen en galondräkt för mig som vakar bredvid. Livrädd att lämna barn i badet ensamma...
Isidors andra bad för dagen och han jublar!!!!

Nu kurs börjar i morgon, Microbiologi!
Spännande...
Fick ett fint mail idag att mitt MEGA arbete var helt korrekt! Tror jag växte så mitt BMI snart är perfekt...åhhh, så stolt jag blev!!!!! Känns så bra med just den bekräftelsen.....
Detta året har jag växt massor i mig själv...bekräftelsen av annat som var viktigt förr struntar jag fullkomligt i nu. Härligt och nyttigt!!!!!

Nu ska jag ägna min tid åt 3 underbara kilar....Johan;Ludvig och Tristan!!!!!!
Isidor springer sig svettig här hemma med denna kissekatt!!!!!! 



Här om dagen kom han med svansen i näsan då han lyft upp den på fel håll...stackars katt och stackars Isidor!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar