Summa sidvisningar

onsdag 12 november 2014

Kvällen är kommen....

Hujedamej....tack för en kväll!
Kvällen tillbringas i soffan.
Jag har pluggad och skrivit  referenser.....vet inte hur många timmar men kaffet va iskallt och osten på mackan hade  krullat sig i kanterna.
Varit hos veterinären med Tristan och gympa för dom små familjemedlemmarna.
Alla är pigga och glada i familjen och allt rullar på så där skönt...

40 minuter spinning för mor i huset. Tabata intervaller på cykel funkar utmärkt.....så skönt att rensa skallen lite. Två pass per vecka är rena konditionspass för mig...förut va det 3. Måste ha den där pulshöjande träningen...är beroende av den känslan den ger mig!
I morgon ska vi skådespela på Högskolan....njae,kanske inte det bästa jag vet.

Nu ser jag fram mot en helg.....helt utan planer!

Ha en skön onsdagkväll!!!!
Pysslat lite i eftermiddag med Isolde...blev en tavla. 

Sanningen efter träning.....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar