Summa sidvisningar

torsdag 13 november 2014

En kaffetår som egen medicin!

Hej på er!
Grått idag....mängder av ljus är hjälpen på problemet.
Mitt problem för denna torsdag är en gräsligt huvudvärk. Nu dricker jag en stor kopp kaffe och tagit 2 alvedon. Hoppas det hjälper.
Varit i skolan hela dagen och blev utan kaffe på förmiddagen...kan vara där min huvudvärk har sin orsak.
Redovisningen gick bra, men vi va trötta efteråt. Sen snabbt hem och kasta upp alla anteckningar och göra färdigt arbetet. Klok som jag är :o) så hade jag förberett lite innan...så nu är det klart och iväg. Nu ska jag granska ett också...sen kan jag nog ta helg tror jag minsann.

Nu ska jag snart hämta barn, idag längtar jag så där galet mycket efter dom. Vi har inte så långa dagar...max till klockan 15 och det känns så skönt. Jag är ALDRIG klar med skolarbeten ndå...finns alltid nåt som borde...ska eller måste göras när man pluggar. Men jag är ganska bra på att sätta egna gränser där.

Snart helg,,,R E D A N!
Funderar på att "busa" till det och välja något annat än Tacos till fredag kvällen. Vi får se...

Vi ska nog åka på Julmarknad i helgen, det behövs lite smyg-stämning nu.

Nu ska jag lägga ihop denna plugg-stuga för denna dag!
Gud,så skönt!!!!

I kväll blir det spinning med ett härligt gäng...

Ha en bra dag!!!!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar