Summa sidvisningar

söndag 23 november 2014

Fullt upp!

Hej på er denna söndag!

Vädret är ju sådär idag. Igår sken solen....det vänder snabbt.

Vi har haft fullt upp i helgen,helgen som skulle bli lugn. Nu är ju det inget för mig så vi har hållt igång. I fredags sov Isolde över hos morfar med kusiner....mysigt hade dom och ingen hemlängtan till mamma! Jag och Johan fick en egen kväll, så skönt det va. Vi hyrde en film och låg i soffan kvällen lång.

Igår åkte vi till Skövde för att inhandla lite allt möjligt.
Sen va det lussebullebak här. det är alltid spännande,man behöver liksom vara på sitt finaste och bästataste humör. Det är en förutsättning...
Det var mjöl högt och lågt och julmusik på....lite glögg i pausen och resultatet blev supergoda lussekatter!

Dom små somnade redan klockan sju igår och vi fick en vuxenkväll till ,inte klokt detta!
Vi kollade på Sveriges bästa artist, Carola. Hon har väl verkligen visat sina bästa sidor i detta program. Tycker hon är fantastisk och förbannat stark. Vilken människa skulle stå ut med alla dessa påhopp och ändå le.....inte jag i alla fall!

I morse va det fotodax för mig,hoppas dom blev bra. Det får bli kvällsjobb för mig.
Fortsatte sen med mina egna...kanske julkort! Nu har jag nån enstaka tid kvar för fotografering innan jul.....några har jag redan lovat.

NUUUU, har vi bakat pepparkakor...det gick snart. Men Isolde har pyntat dom nu i 2,5 timma....det bästa hon vet!!!!!

Nu gör jag inte så mycket mer idag....TRÄNA ska jag göra!!!!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar