Summa sidvisningar

fredag 14 november 2014

Fullspäckad Fredag!!!

Här är det full fart i stugan. Kan inte skylla på sockerstinna barn för just det har vi inte startat med än. Det blir till Idol!

Idag blev det en riktigt kort dag på dagis...lämnade sent och hämtade tidigt.
Jag satt länge på förmiddagen och väntade på att en mapp skulle öppna så jag kunde lägga in våra arbeten...hur stressigt som helst när man är klar men inget mer kan göra. Tillslut öppnade dom upp och jag kunde lägga in det.

Nu i kväll firar jag att ett MEGA arbete blivit godkänt. Alla skrev om kompletteringar hit och dit och jag letade och letade efter mitt. Fanns inget och det betyder att jag klarade mig. Så skönt!!!!!

Jag har fotat två superfina barn idag. Idag var det söta Lykka som bestämde över mig. Här skrattade man inte på beställning ska ni veta och när hon inte ville mer så berättade hon tydligt det för mig...sköning!!!!!

Redigerat nu i eftermiddag.....fredagsfikat med 3 tonåringar,två småbarn och mormor. Underbar mysig fredag!!!!!

Klämt in utvecklinssamtal för sonen och ett träningspass för mig på gymmet....axlar och rygg!!!!

Japp...nu är jag trött och ska hämta Isoldes täcke och lägga oss under...som varje fredag!!!!!!!

Skönt med helg!!!!!





Denna gång är jag till och med R I K T G T nöjd över resultatet!!!!!!!!!!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar