Summa sidvisningar

onsdag 5 november 2014

Välkommen Tristan!

Äntligen...äntligen är han här!
Vår ljuvliga kattunge Tristan. I månader har jag läst om kattraser....och fastande direkt för rasen Ragdoll=trasdocka. Den verkade passa som familjekatt.

Den är renrasig och så fin.Namnet blev Tristan och sent igår kväll kom han till oss. Dom små hade somnat så i morse vakande dom av jamande nere och där stod han...dunbollen!

Så denna morgon har vi inte fått mycket gjort alls mer än lekt med katt.
Jag är totalt förälskad...totalt såld. Han är riktigt sällskapssjuk och så fort vi inte är i närheten så jamar han.

Jag ska plugga idag men förstår inte HUR...han ligger på mig och spinner och spinner.

Idag får jag nog inte mycket gjort här....

Kolla in den vackra prinsen!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar