Summa sidvisningar

torsdag 6 november 2014

Snö och Lycka!

                                            *Det snöar! *
Vi vakande och Isolde tittade ute och blev överlycklig då hon anser att det då snart är JUL. Det finns ett = tecken där!

Vi tog sovmorgon idag till klockan 7.15 och Isidor till 7.45. Sååå skönt att man har möjlighet.
Jag ska åka in till skolan strax. Ska sammanställa lite innan redovisningen.

Isolde och Isidor tog på sig vintermundering och gick ut i snön innan dagis. Jag packade ner mängder av vantar,flecceströjor,tjocka sockar och extra mössor.
Nu är vi vinter redo och Polarn&Pyrets "lager på lager" system kan användas nu...tycker det är ypperligt!!!!!

I kväll är det "träningskväll" här i familjen...nåväl ,är väl inget nytt men då instruerar både Johan och jag var sitt pass. Jag spinning och han CrossFit. Lite sugen ibland att utbilda mig vidare i nån ny träningsform. Har utbildning i aerobic (om ni visste hur coolt det va på -90 talet i stringdräkt), step-up, Easyline, Spinning och även instruerat i Afro (ej utbildad där)...det ni...afro är häftigt och skön träningsform. En tung och låg träning...tyngdpunken lågt och bredd...det kan vara ganska skönt och häftigt.
Men just nu är det svårt att få till nån helg för utbildning.
Jag tränar så mycket jag vill just nu...det är ganska skönt. Det värsta som finns är när man VILL träna men inte kan..jag kan men vill inte mer än det jag idag gör. Befriande känsla!!!

Nu ska jag fixa det sista här och sen åka mot Skövde och hoppas på bra väglag..snigelfart annars!!!!
Älskade lilla ungen min....




Första snöbollen!!!!! Lycka....

En till biltokig kille!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar