Summa sidvisningar

söndag 2 november 2014

Uppladdning!!!!

Uppladdningen är inför en ny vecka!
I morgon startar en ny kurs i Kommunikation...känns viktigt och roligt!!!!

Idag har vi haft fullt upp efter scones frukost. Det kan vara det bästa som finns!!!

Vid lunch kom Johans kompis Christoffer hit med sin tjej Sofia och 2 av 3 barn. Så roligt att ha dom här....det blev mycket sjuksköterske-snack då Sofia just nu är klar distriktssköterska och Christoffer börjar nytt jobb i morgon och hans nya måndadslön fick mig att nästan trilla av den svarta slitna fusk-skinnstolen i vårt kök. Löner skiljer det mycket på att vårda och ta hand om människor uppskattas inte direkt i lönekuvertet.

En trevlig dag och barnen lekte sig svettiga här , så svettiga att Isidor fick duscha!

Nu blir det Söndag kväll vid Tv....
En skön helg till ända!!!!!

Det är lite blekt om nosen så här års....haha! Herrregud...jag behöver indianpuder och sömn! I veckan får jag åter igen en ny hårfärg....nu kommer hösten och jag vill känna mig lite höstig...får se hur det blir!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar