Summa sidvisningar

söndag 9 november 2014

Bästa pappa!

God kväll på er denna Farsdag!!!

Ullared igår=kaos...kön varade nog 2 km...massor av folk....dyrt blev det men hittade massor!!!!! Trevligt i alla fall, jag och min man. Det har vi alltid....med eller utan barn. Men denna gång var det tur att vi inga hade med oss. Då hade vi fått vända!!!!

Hoppas ni firat pappor lite här och där.  "Familj 2014" innebär ju pappor både och här och där. Alla dessa fantastiska pappor där ute. Dom flesta är ju fantastiska , helt klart. Jag tycker dom ska hyllas...frånvarande,närvarande...exrtrapappor...bonuspappor....alla fyller en så viktig funktion i våra barns liv och är VIKTIGA förebilder. Mer än vad vi kan ana tror jag!

Vi har firat två idag...

I morse gav vi pappan i huset sovmorgon och dukade fram frukost. Sen va det bakdax. Isolde och Isidor bakade själva här medans jag stod bakom och tittade på.
Paket till pappa och massor av kramar.
Älskar allt man kan fira, jag tycker man kan fira och sätta lite guld här och där.

På förmiddagen fick besök av Gabriel och Anita. Vi hinner aldrig ses längre så det är tur hon tar tag i sånt där....mysig! Tack för ni kom !!!!!

En skön promenad till min kära pappa på eftermiddagen. Han ska också firas denna dag så klart.

Sen har vi inte gjort så många knop här på kvällen.
Nu händer inte mycket mer här..
Vi har storstädat huset idag och det är en skön känsla, det år så fort när man hjälps åt!!!!
Nu varar det ju inte så länge men man vet att det är gjort i alla fall!

Ny vecka...i morgon läser jag hemma. Valde hemmaplugg...det var bara nån föreläsning och den får jag missa. Jag har ont av min reumatism just nu....det är "skit" när det börjar. Varit betydligt mer denna höst än på mycket mycket länge. Blir lite orolig att det satt fart i kroppen igen och att jag ska behöva ta bromsmedicin igen. Hoppas bara det är tillfälligt...det gör mig trött och sliten, det tär fast man inte tänker på det.
Han är allt vi kan önska. En engagerad och kärleksfull pappa som sätter sina barn som nr 1 i livet. Det tycker jag är en gåva större än något annat som man kan önska sina barn!!!!!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar