Summa sidvisningar

söndag 16 november 2014

Med all sin kraft!!!!

God förmiddag på er. Jag går som jag passerat 90 år..jag har så ont i mina leder så nu har denna reumatism slagit till med all sin kraft.....jäklar så besvärligt!!!! Men jag försöker hålla mig igång...jag kan inte sitta för länge...inte gå för länge...inte ligga för länge.

Igår va vi på julmarknad i Sägnernas Hus....så fint och mysigt. Vi handlade dock bara surdegsbröd och skorpor. Men man hamnar i lite stämning.
Vi åkte vidare mot Ikea och detta är Isoldes dröm restaurang. Hon älskar att äta på Ikea och satte i sig 2 potioner...brorsans oxå. Även där får man lite känsla.....i går blev det mest värmeljus!

När vi kom hem kunde man nästan gå och lägga sig...då var klockan fem. Men mörkret gör att man gäspar vid den tiden....

Vi hyrde en film och gjorde det enkelt för oss med hamburgare till kvällsmat!
Ett gäng grabbar hade vi här också. Så skönt när dom vill vara här...blir lugn i sinnet då.

Idag va Isidor och jag uppe i ottan ...som vanligt tidig morgon!
Inte riktigt lika tidigt ..men tidigt var vi ute i trädgården och kratta löv,in med studsmatta,rensade grillen...plocka och sopade. Nu ser det bättre ut. Nog för det är gyttja överallt men det ligger inte löv överallt!!!!

Nu har Isolde åkt till kompisen Nova...Isidor och jag gosar med katten.

Vi ska försöka ta med mig ut i skogen sen.....får cykla.....haha!
Jag har raggsockor och är helt vadderad med fleccekläder.....värme är det enda som funkar!!!!

Träning= NOLL....det är omöjligt just nu...tyvärr!!!!
Får vänta ut detta helt enkelt!!!!!
Samarbeta....går bra när man har en tålmodig storasyster!!!!

Dagens arbetsmyra!!!!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar