Summa sidvisningar

torsdag 20 november 2014

En riktig "skit" dag!!!!

En sen hälsning från mig...och katten! 
Resten av mitt gäng sover, Johans klocka ringer klockan 05.00 i morgon. Bilen ska in och laga ruta i morgon.

Idag va det magens bakterier som vi fått lära oss om. Vi var iväg ett gäng och åt i skolans restaurang och direkt efter började det "röra" i Marikas mage...men det va nog alla multiresistenta bakterier hon hade med sig från Thailand som spökade....haha!
En "skitdag" alltså!!!!!

Fy, dessa magsjukor i alla dess former....virus och bakterier och såååå smittsamt!!!!!
Än så länge har vi ingen lapp på dagis...

Lämnade barn i mörker och hämtade i mörker. Nu är det bedrövligt grått och mörkt!
Man vaknar inte riktigt på hela dagen. 

Meeeeen , efter kvällens spinningpass så piggnade jag till, det ger bra med energi!
Lite mer solljus hade nog gjort oss alla gott just nu.

Dagens uppmaning : Använd reflex! (Idag va jag såååå nära att köra på en tjej i mörkret,i mörk jacka och regn!
Dagens bästa: En rolig "siktdag" i skolan!
Dagens värsta: Kattlådan

Nu ska jag duscha, det blev sent idag. Suttit med en "dugg".....x antal timmar!

GOD NATT!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar