Summa sidvisningar

torsdag 27 november 2014

Jullappar och tänt var det här!!!!

Nu så....nu är det uppe. Det lyser fint i våra fönster...stjärnor och adventsstakar!!!
Blir så fint och mysigt. Isolde och Isidor är helt till sig här.....det är "så vackert" tycker hon.
Julklappar är inhandlade, en del...men sen drabbas jag alltid av köplust när det närmar sig....men i det stora hela är vi en bit på väg. Jag kommer ALDRIG mer säga till Johan att vi inte ska byta julklappar. Minns det året...fyyyy så trist det var. Hur tänkte jag där???? Jag gillar att ge bort mer än att få...men det va tråkigt att inget få. SÅ i år nämner jag inga såna dumheter!!!!

Sonen 15 år vill beställa från internet sidor. Jag vill hellre gå runt och titta,känna och klämma.

Idag tog jag på mig träningskläder och tog min bunt med papper och hoppade upp på spinning cykeln. Pluggade och cyklade. Gick ju galant,!!!!
Jag har tidsbrist, enorm sådan...då fick det bli så.
Det va svettiga papper jag fick hänga på tork.

Hämtade tidigt då jag fick lägga ner plugg-stugan då det inte gick in mer. Vi bakade pepparkakor (Isidor åt upp sin degklump,grattis personalen på dagis i morgon), sen gjorde vi lussebullar igen....riktiga bullar med saffran. Isolde skötte det medans jag diskade!
Johan kommer hem sent på kvällarna så han fick smaka på våra bakverk efter en lång dag!

När Johan kom hem gick vi ut en stund, lite luft skadar inte och det va skönt! Tog en liten promenad och tittade i fönstren....alla fina stjärnor som lyser nu!

Nu ska jag ta pluggledigt i kväll.....
Ägna mig åt annat!!!
Spinning på hemmaplan  och plugg, skönt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar