Summa sidvisningar

tisdag 12 juni 2012

6 kg Kärlek och motivation!

Sitter i min Teletubbies dräkt och surfar hotell och tågbiljetter inför nästa vecka. Stackars gammla människor som vill ut å resa...så krångligt det är med tågbiljetter!!!!

Idag blev det 1 timmas promenad på morgonen. Ska försöka få in den rutinen igen.

Vi har vägt Isidor och idag va han uppe på "stadiga" 6 kg!!!!!!! Härligt.....Han börjar bli riktigt stor.

Lekt i trädgården medans storebror klippte gräset och tyckte mest vi var i vägen.

Fick ett spännande telefonsamtal idag.....Vi får se vad det kan leda till. Själv har jag ingen aning.

Tränat i kväll. Satte mig som deltagare på spinningcykeln och avslutade med styrka ute i gymmet . Idag blev det biceps och axlar. Favoriter att träna......
Min motivation går upp och ner. Mycket beror på hur jag får sova och hur livet ser ut för mina andra familjemedlemmar. Jag försöker "ta mig tid" så ofta jag själv känner att det funkar. Men Isidor är så liten än så det funkar inte riktigt att ta med honom på morgonen, han har inga riktiga sovrutiner och med honom vaken blir det ingen träning. Därför får det bli kvällsträning!!!!

Egentligen hade jag nu denna årstid helst varit ute ...joggat och cyklat. Men att jogga med min brutna tå är plågsamt! Så gymmet får duga nu även denna årstid!

Har lyckats pricka in mellan 3-5 träningspass i veckan ett bra tag nu...säger ju inte så mycket hur många dagar man är "där". Handlar mer om vad man gör när man ÄR där! "Heliga" minuter när man tränar därför är jag nu mer ganska osocial...för en del är det svårt att förstå. Därför blir det mer intensiva snabbpass just nu!

Tyvärr missade jag att mäta mig när jag ryckte igång efter förlossningen, synd!

Står och stampar på mina -11 kg. Hade som mål 15 till semestern...det ser ut som det inte riktigt kommer gå men.....:o)))

Jag har väl hamnat på "platån" och kombinationen "livet kom i mellan" (dop och glass i stora lass).

Vad gör man då???
Tar nya tag!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar