Summa sidvisningar

fredag 29 juni 2012

Jag tar en paus!

I full färd med att städa men får sätta mig lite nu. Helt genomsvett! Undrar så hur jag tänkte när vi köpte en SVART "lurvetuffs-matta" under vardagsrums bordet, där tonåringar äter de flesta måltider, helgmys, småbarn och hårfagra människor i en familj. I denna matta finns hår till 1 person,digestiveekex,knäckebröd,popcorn och ett par chokladbitar!
Isidor sover så jag passar på.
Isolde hade idag med sig chokladbollar på dagis....kom på sen att alla kanske inte får äta sötsaker !!! Skit oxå...inte en tanke. Hade kanske varit bättre med glass. Men nu är det som det är!!!

Det jag oxå funderar över idag är varför man betalar barnomsorg under semestern??? Finns säkert en förklaring...men inte brukar man betala för tjänster som man inte har tillgång till.

Nu ska jag snart fika med Eva och Gustav!!!
Myyyyysigt!!!!
Ha en fin fredag!
Jag känner prestationsångest inför Kitty tårte baket....Tänk om hon förväntar sig nåt sånt här!?!?!?! Kan få ringa in experter!!!!


2 kommentarer:

  1. Tack för idag, skönt å prata lite med någon vuxen människa ;-)
    Lycka nu till meed kalaset!
    Grattis Isolde i förskott!
    Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tacj själv Eva!!! Trevligt...gör vi snart om! KRAM

      Radera